دانستی های شهر مشهد

در این جا قصد داریم تا شما را با تمامی ابعاد تفریحی،زیارتی،گردشگری،جاذبه های توریستی و شهری مشهد آشنا کنیم

دانستی های شهر مشهد

در این جا قصد داریم تا شما را با تمامی ابعاد تفریحی،زیارتی،گردشگری،جاذبه های توریستی و شهری مشهد آشنا کنیم

اغلب مردم مشهد را با نام امام رضا(ع) می شناسند و تنها به جنبه زیارتی این شهر توجه دارند، حال آن که شهر مشهد پتانسیل بسیار بالایی در جذب توریست به لحاظ دارا بودن اماکن تفریحی، بازار های خرید بزرگ، اماکن تاریخی، طبیعیت زیبا و بافت شهری جدید، دارد.
همچنین شهرستان های مجاور با خراسان رضوی در طی سال های اخیر پیشرفت بسیار خوبی در زمینه ی جذب توریست داشته اند که به دلیل فاصله زمانی کوتاهی که از شهر مشهد دارند بسیار مورد توجه زائرین و توریست ها قرار گرفته اند. در این وبلاگ قصد داریم تا شما را بیشتر با زیبایی های مذهبی و غیر مذهبی شهر مشهد مقدس آشنا سازیم.

  • ۰
  • ۰

بلوار سجاد مشهد

بلوار سجاد مشهد از محلات قدیمی و مرفه نشین مشهد محسوب می شود. بلوار سجاد مشهد در دوران پهلوی اول بصورت باغ های سرسبز و خوش آب و هوا بود که به حسین ملک تعلق داشت و با شروع ساخت و سازها در این منطقه، تا نیمه دوم دهه پنجاه، عملا اثری از باغ ها باغی نماند و بلوار سجاد مشهد کنونی را شکل داد. بلوار سجاد مشهد معمولا دارای ترافیک نسبتا بالایی هست و بسیاری از برندهای معروف ورزشی و پوشاک در بازارها و پاساژهای بلوار سجاد مشهد شعبه دارند. نزدیکی بلوار سجاد مشهد به باغ ملک آباد، باعث شده از آب و هوای خوبی برخوردار باشد و کوچه های سرسبز و پارک های فراوان در بلوار سجاد مشهد این محله را به مکان مناسبی برای زندگی تبدیل کرده است.

بلوار سجاد از شمال به بلوار فردوسی، از جنوب به بلوار ملک‌آباد، از شرق به بلوار خیام جنوبی و از غرب به بزرگراه آزادی می‌رسد.

جمعیت محله سجاد به حدود 172.547 نفر می رسد.بلوار سجاد مشهد


  • ۹۷/۰۳/۳۰
  • amir moradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی