دانستی های شهر مشهد

در این جا قصد داریم تا شما را با تمامی ابعاد تفریحی،زیارتی،گردشگری،جاذبه های توریستی و شهری مشهد آشنا کنیم

دانستی های شهر مشهد

در این جا قصد داریم تا شما را با تمامی ابعاد تفریحی،زیارتی،گردشگری،جاذبه های توریستی و شهری مشهد آشنا کنیم

اغلب مردم مشهد را با نام امام رضا(ع) می شناسند و تنها به جنبه زیارتی این شهر توجه دارند، حال آن که شهر مشهد پتانسیل بسیار بالایی در جذب توریست به لحاظ دارا بودن اماکن تفریحی، بازار های خرید بزرگ، اماکن تاریخی، طبیعیت زیبا و بافت شهری جدید، دارد.
همچنین شهرستان های مجاور با خراسان رضوی در طی سال های اخیر پیشرفت بسیار خوبی در زمینه ی جذب توریست داشته اند که به دلیل فاصله زمانی کوتاهی که از شهر مشهد دارند بسیار مورد توجه زائرین و توریست ها قرار گرفته اند. در این وبلاگ قصد داریم تا شما را بیشتر با زیبایی های مذهبی و غیر مذهبی شهر مشهد مقدس آشنا سازیم.

  • ۰
  • ۰

سرزمین موج های خروشان مشهد یکی از بزرگترین پارک های آبی سرپوشیده جهان است. در اینجا قصد داریم این پارک آبی را در چند قسمت به طور کامل به شما معرفی کنیم.(قسمت اول)

این پارک آبی زیبا و مهیج که یکی از اماکن تفریحی-تجاری خوب در مشهد به حساب می اید همه ساله میزبان تعداد زیادی از مسافران می باشد، و توانسته است تا انتظار مشتریان و مسافران را از یک پارک آبی خوب با امکانات خوب بر آورده سازد.

این مجموعه تنها پارک آبی در ایران بوده که توانایی پذیرایی همزمان از بانوان و آقایان گرامی را داراست.

در حال حاضر بیش از 63 سرسره مدرن و هیجان انگیز با به روزترین نقشه ها و طرح های جهانی در مجموعه نصب می باشد. 11,000 کمد تک آماده تجربه لذت روزی فراموش نشدنی را برای آقایان و 7,000 کمد تک مجزا آماده پذیرایی از بانوان گرامی بصورت همزمان می باشد.ارتفاع سقف هر کدام از پارک های آبی آقایان و بانوان 40 متر بوده و هر کدام از پارک ها دارای سرسره های سقوط آزاد و سرعتی متعددی می باشند که شما می توانید برای اولین بار در ایران تجربه ی هیجان و سقوطی متفاوت از ارتفاعی منحصربفرد را داشته باشید.

همچنین بازی بسیار مهیج زیپ لاین به عنوان اولین زیپ لاین سرپوشیده در جهان ، لیزرتگ (جنگ لیزری) ، فیش اسپا (دکتر ماهی) و سالن بسیار لوکس و مجهز ایروبیک بانوان از جاذبه های بی همتای این مجموعه عظیم می باشد.

زیپ لاین

زیپ لاین سرزمین موجهای خروشان ، طولانی ترین و مرتفع ترین زیپ لاین سرپوشیده در جهان بوده که از این حیث دارای رکوردی بی سابقه و تکرار نشدنی می باشد.

طول مسیر زیپ لاین آقایان 110 متر ، ارتفاع نقطه شروع 34 متر ، ارتفاع نقطه پایان 25 متر و نهایت سرعت باورنکردنی کاربر 62.1 کیلومتر بر ساعت می باشد. (این زیپ لاین مرتفع ترین زیپ لاین سرپوشیده در جهان است)

طول مسیر زیپ لاین بانوان 140 متر ، ارتفاع نقطه شروع 27 متر ، ارتفاع نقطه پایان 14 متر و نهایت سرعت باورنکردنی کاربر 53.7 کیلومتر بر ساعت می باشد. (این زیپ لاین طولانی ترین زیپ لاین سرپوشیده در جهان است)

زیپ لاین همه روزه از 2 ساعت بعد از شروع بکار مجموعه تا 1 ساعت قبل از پایان کار مجموعه فعال خواهد بود.

زیپ لاین موج های خروشان

لیزرتگ(پینت بال لیزری)

سایت لیزرتگ سرزمین موجهای خروشان یکی از زیباترین ، مدرن ترین و مجهزترین سالن های لیزرتگ در ایران می باشد.

پلن فوق العاده این سایت دارای مارپیچی به طول بیش از 983 متر بوده که فضایی بسیار هیجان انگیز را برای افراد فراهم کرده است.

استفاده از انواع اسلحه های لیزری ، انواع بمب ها ، نارنجک های دستی ، بیسیم ، مین های ضد نفر تجربه جنگی واقعی را برای شما به ارمغان می آورد.

این بازی مخصوص افراد 6 تا 60 سال بوده و در قالب دو تیم سبز و قرمز انجام می شود.

لیزرتگ (پینت بال لیزری) همه روزه از 2 ساعت بعد از شروع بکار مجموعه تا 1 ساعت قبل از پایان کار مجموعه آماده به کار می باشد.

لیزرتگ

فیش اسپا(دکتر ماهی)

سالن فیش اسپای سرزمین موجهای خروشان ، بزرگ ترین سالن فیش اسپای خاور میانه می باشد.

سالن فیش اسپای آقایان دارای 12 یونیت دکتر ماهی ، 3 دستگاه یونولیز (سم زدایی بدن) و 2 عدد وان تمام بدن آب معدنی طبیعی از 11 چشمه معدنی کشور عزیزمان ایران با خواص درمانی خارق العاده است.

سالن فیش اسپای بانوان دارای 12 یونیت دکتر ماهی ، 3 دستگاه یونولیز (سم زدایی بدن) و یک یونیت مخصوص سر و صورت است.

کلیه ماهی های استفاده شده در این مجموعه از نوع گاراروفای اندونزیایی بوده و پس از 24 ساعت فعالیت ، 24 ساعت قرنطینه می شوند.

همچنین واحد بهداشت مجموعه بصورت مداوم انواع تست های سلامت از آب آکواریوم ها و ماهی های استفاده شده را به عمل می آورد.

یک بار استفاده از فیش اسپا سبب خوابی راحت ، از بین رفتن سلول های مرده پا ، رفع خستگی ها و استرس های روزانه می شود.

فیش اسپا (دمتر ماهی) همه روزه از 2 ساعت بعد از شروع بکار مجموعه تا 1 ساعت قبل از پایان کار مجموعه آماده میزبانی از مهمانان گرامی می باشد.

فیش اسپا

ایروبیک

سالن رویایی و مجلل ایروبیک موجهای خروشان دارای نورپردازی رویایی و دیزاین بسیار مدرن و شیک بوده که لحظاتی بسیار شاد و مفرح را برای شما بانوان گرامی به ارمغان خواهد آورد.

در سالن ایروبیک ، انواع حرکات تک نفره و گروهی و همچنین حرکات مهیج با دستگاه های بازی انجام و در ازای تلاش شما ، جوایز ارزنده ای به برندگان اهدا خواهد شد.

سالن ایروبیک همه روزه از 2 ساعت بعد از شروع بکار مجموعه تا 1 ساعت قبل از پایان کار مجموعه آماده میزبانی از شما مهمانان گرامی می باشد.




  • ۹۷/۰۴/۰۹
  • amir moradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی